Translate

2012. szeptember 28., péntek

Volna kedved részese lenni egy lelkes Csapatnak??



Szeretnék lelkes, aktív, karitatív csapatot létrehozni, olyan diétázó fiatalok, szülők, esetleg dietetikus hallgatók bevonásával (TDK munkának, diplomamunkának is lehet témája), akinek volna kedve új dolgok létrehozásában részt venni. Az eredményt elsősorban a diétázók és családjaik élvezhetik! Miben tudsz segíteni?? Adatbevitelben, scannelésben, adatgyűjtésben, táblázatok készítésében, információk gyűjtésében, fotózásban, főzésben-sütésben, angol, német, spanyol, szlovák, lengyel fordításban, stb.
Várom jelentkezésetek e-mailben, fb-s üzenetben!



Köszönöm: KissEra



7 megjegyzés:

  1. Szia, Erika!

    Én örömmel segítek! Tudod, hogy nagyon szeretek PKU-ügyben új dolgokat létrehozni :)
    Mesélj, mire gondolsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Laci a felajánlásod! Szívesen :-), bár egyelőre egy mesével előtte Te jössz nekem, nem?

      Törlés
    2. Ó, hát akkor ez egy interaktív mese is lehetne, hiszen az én fejem is tele van új ötletekkel, elképzelésekkel - sőt, ezek közül több mindennek már a megvalósítása is elkezdődött :)
      Egyeztessünk, beszélgessünk: hátha vannak a terveink között átfedések, kapcsolódási pontok... :)

      Itt, vagy egyelőre inkább csak privátban?

      Törlés
    3. Benne vagyok a beszélgetésben, egyeztetésben, de bizonyára értetted az előző hozzászólásom, múltkor egyeztettünk e-mailben, kérted találkozzunk, beszélgessünk a kontroll után, és utána sajnos elmaradt, azt is bepótolhatnánk!

      Törlés
    4. Persze, természetesem értettem:) Már a találkozást megelőző e-mailben is épp azért javasoltam a beszélgetést, mert sok új elképzelés van a gondolataimban a PKU-sokért, amiket ugyan az egyesületben nem tudtam megvalósítani, viszont azon kívül nem látom akadályát. Ám a találkozásunk jó hangulatát végül nem akartam a múltbéli feszültségek árnyékával terhelni, ezért gondoltam úgy, hogy ha Te nem kérdezel rá a levelezésünkre, akkor inkább én sem hozom szóba :)
      De ettől még minden aktuális, ami néhány hete az volt, sőt blogbejegyzésed kapcsán ez csak újabb perspektívákat kapott. Ezért is "jelentkeztem" rá :)
      Hol és mikor beszélgessünk? Esetleg tervezel valami összejövetelt a vállalkozóknak?

      Törlés
  2. Nem ígérek semmit, de lehet próbálok én is segíteni:D

    great blog:)

    follow you!

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Szia Erika!

    Először is meg szeretném veled osztani, hogy remekül sikerült az itthon elkészített "trópusi muffin" fantázia névre hallgató desszert. :)) Nagyon örültem neki, hogy szinte fejből készítettem el a táborban tanultak alapján. (képet is küldöm mellékelve :) )
    A másik dolog pedig amiért írok, hogy tényleg remekül éreztem magam a táborban, és rádöbbentett arra, hogy jobban részt kell vennem a PKU egyesület életében, táborokban, esetleg annak megszervezésének segítésében (Petivel igyekszem felvenni a kapcsolatot). Jó dolog ennek a kis csapatnak a részese lenni, amit ugye a tábor alatt megtapasztaltam! Szóval bármi van nyugodtan írj, keress, akár a mikulás nappal kapcsolatban is!
    És végül a harmadik pedig, hogy a loprofin tejet amit most kértem, hogy küldjetek, jövő hónapi adaggal megint kérnék. Előre is köszönöm! :)
    Szép Napot! Puszi: N. Dóri

    VálaszTörlés